عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 20 دی 1400
بازدید : 241
نویسنده : mozhgan

کج شدن دندان علل مختلفی دارد و تنها ناشی از یک علت خاص نیست. مهم ترین علل کج شدن دندان که در نهایت باعث می شوند شما برای ارتودنسی دندان کج خود به متخصص ارتودنسی خوب مراجعه کنید(برای آشنایی با بهترین متخصص ارتودنسی در کرج و تهران می توانید به سایت دندانپشکی دکتر درویش پور مراجعه کنید.) عبارتند از:

اندازه فک: کوچک بودن اندازه فک از مهم ترین علل کج شدن دندان ها است. زمانی که دندان ها فضای کافی برای رشد نداشته باشند، به صورت کج از لثه بیرون می ایند. این مشکل معمولا باید پیش از رویش دندان های دائمی کودکان توسط متخصص برطرف شود. با بهترین متخصص ارتودنسی همراه باشید.

بیشتربخوانید... دندانپزشکی در بارداری

عادات اشتباه کودکی (موسوم به عادات میوفانکشنال): مکیدن انگشت های دست و پا یا اشیاء میتواند باعث کج شدن دندان شود. رفلاکس بلع نادرست حین بلیعدن مواد غذایی نیز یکی از این موارد است.

بیشتربخوانید... ارتودنسی دو دندان جلو

مشکلات مال اکلوژن: مشکلاتی که اشاره به عدم هماهنگی فک ها با هم دارند (مانند اوربایت، آندربایت، دیپ بایت و ..)

سایر علل ژنتیک و مسائل ارثی بهداشت ضعیف دهان و دندان: عدم رعایت بهداشت دهان و دندان باعث ایجاد بیماری لثه شده که در صورت عدم درمان می تواند به شل یا لق شدن دندان ها منجر شود. این موضوع می تواند به مرور زمان باعث کج شدن دندان ها نیز شود. رژیم غذایی نامناسب به همراه مورد بالا از جمله علل کج شدن دندان در بزرگسالی هستند. آسیب و صدمه به صورت و دهان (مهمترین علت کج شدن دندان در بزرگسالی)

رفرنس

 





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com